poniedziałek, 17 czerwca 2013

Noc




Noc, czego nie ma widzę przed oczami
Noc, którą w łóżkach spędzamy sami
Noc, pełna nostalgii, złych wspomnień
Noc, wiodąca nas ku wystąpień
Noc, o cichej przeszłości
Noc, o głośniej przyszłości
Noc, uczucia, pasja, rozum, złość
Noc, która pogrążą nas w nicość


Śniłaś, śniłaś mi się raz kolejny
Noc, los jest bardzo chwiejny
Deszcz nie zmył mego uczucia
Noc, w dłoni brakuje już czucia
Piszę, jak gdyby pijany miłością
Noc, a mimo to wdech nienawiścią
Walczę o nasze wspólne zbawienie
Noc, a dostaję tylko potępienie
Piję samotnie do twego zdjęcia
Noc, moja dusza jest do wzięcia
Tęsknię, za swoim marzeniem
Noc, teraz jest tylko wspomnieniem


Noc, czego nie ma widzę przed oczami
Noc, którą w łóżkach spędzamy sami
Noc, pełna nostalgii, złych wspomnień
Noc, wiodąca nas ku wystąpień
Noc, o cichej przeszłości
Noc, o głośniej przyszłości
Noc, uczucia, pasja, rozum, złość
Noc, która pogrążą nas w nicość


Ogień, teraz praktycznie zgaszony
Noc, ja sam nadziei pozbawiony
Drzewo wiary zwalone od przemocy
Noc, ale ja ciągle czuję się w jej mocy
Wódka przenosi w wymiar cudowności
Noc, największa próba dla wierności
Nauczyli mnie na zawołanie umierać
Noc, nie ma już co po niej zbierać

Noc, czego nie ma widzę przed oczami
Noc, którą w łóżkach spędzamy sami
Noc, pełna nostalgii, złych wspomnień
Noc, wiodąca nas ku wystąpień
Noc, o cichej przeszłości
Noc, o głośniej przyszłości
Noc, uczucia, pasja, rozum, złość
Noc, która pogrążą nas w nicość

Umarli nie mają prawa głosu
Noc, Postrach na skraju donosu
Ja, postradają większości zmysłów
Noc, zamykają wielką księgę przysłów
Gdy moja poezja płynie prosto z serca
Noc, ktoś mi w nim dziurę wywierca

Noc, czego nie ma widzę przed oczami
Noc, którą w łóżkach spędzamy sami
Noc, pełna nostalgii, złych wspomnień
Noc, wiodąca nas ku wystąpień
Noc, o cichej przeszłości
Noc, o głośniej przyszłości
Noc, uczucia, pasja, rozum, złość
Noc, która pogrążą nas w nicość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz